jump to navigation

Memori Berkira-kira I October 10, 2010

Posted by hafizuddins in Gen 8 Matri, Idealis, MATRI, Santai.
trackback

Ini cerita lama sewaktu zaman sekolah dulu. Saya membuka diari lama . Tercatat sesuatu . Rupanya catatan nama guru-guru yang mengajar saya kira-kira. Jangan salahkan mereka jika saya berkira. Itu mungkin salah saya. Saya berkira hanya untuk mendapat redha-Nya.

Darjah 1 : Cikgu Salmah
Darjah 2 : Cikgu Zainab
Darjah 3 : Cikgu Zainab
Darjah 4 : Cikgu Hisyam
Darjah 5 : Cikgu Solehah
Darjah 6 : Cikgu Solehah
Tingkatan 1 : Cikgu Jefri
Tingkatan 2 : Cikgu Rozita
Tingkatan 3 : Cikgu Rozita, Cikgu Shahrudin
Tingkatan 4 : Cikgu Salbariah, Cikgu Maimunah
Tingkatan 5 : Cikgu Salbariah, Cikgu Maimunah, Cikgu Shahrudin
Mak Usu(Cikgu Madihah) inspirasi mengira dari kecil hingga kembali pada-Nya.

Januari 2003

Moga-moga seluruh hidup guru-guru saya ini diberkati Allah. Mungkin mereka sudah melupai saya tetapi sesungguhnya saya sentiasa mengingati dan mendoakan mereka.

*Kira-Kira=Ilmu Hisab=Matematik

Comments»

No comments yet — be the first.

Leave a Reply

  • Recent Posts

  • Top Posts

  • Archives

  • Blog Stats

  • Wacana Ibadah dan Ukhuwah

